შეფასება


კრიტერიუმი /შკალა
დაბალი
1-4
საშუალო
5-6
კარგი
7-8
მაღალი
9-10
ტექსტის გაგება- გააზრება
უჭირს ტექსტის გაგება-გააზრება
სხვების დახმარებით ამოიცნობს ტექსტის მთავარ სათქმელს, არგუმენტებსა და მაგალითებს
ამოიცნობს ტექსტის  მთავარ სათქმელს,  თუმცა უჭირს მაგალითების მოყვანა
ამოიცნობს ტექსტის მთავარ სათქმელს, აზუსტებს მაგალითებით
ენობრივი უნარ-ჩვევები
ვერ იცავს  მსჯელობისთვის დამახასიათებელ  ენობრივ - უნარ ჩვევებს
მეტ-წილად იცავს მსჯელობისთვის დამახასიათებელ ენობრივ -უნარ ჩვევებს
იცავს მსჯელობისთვის დამახასიათებელ ენობრივ- უნარ- ჩვევებს
ზედმიწევნით იცავს მსჯელობისთვის დამახასიათებელ ენობრივ- უნარ ჩვევებს

პრეზენტაცია




ვერ მოყავს მაგალითები და არგუმენტები
სხვების დახმარებით მოყავს არგუმენტები და მაგალითები
მოყავს მაგალითები და არგუმენტები თუმცა  უჭირს დასაბუთება
მოყავს ადეკვატურად არგუმენტები და მაგალითები

შეფასების რუბრიკა
კლასი
თემა:

საგანი:
მიზანი: ტესტის  გაგება-გააზრების უნარი. მსჯელობისა და პრეზენტაციის უნარი.




No comments:

Post a Comment