კრიტერიუმი /შკალა
|
დაბალი
1-4
|
საშუალო
5-6
|
კარგი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
ტექსტის გაგება-
გააზრება
|
უჭირს ტექსტის
გაგება-გააზრება
|
სხვების დახმარებით
ამოიცნობს ტექსტის მთავარ სათქმელს, არგუმენტებსა და მაგალითებს
|
ამოიცნობს ტექსტის მთავარ სათქმელს, თუმცა უჭირს მაგალითების მოყვანა
|
ამოიცნობს ტექსტის
მთავარ სათქმელს, აზუსტებს მაგალითებით
|
ენობრივი უნარ-ჩვევები
|
ვერ იცავს მსჯელობისთვის დამახასიათებელ ენობრივ - უნარ ჩვევებს
|
მეტ-წილად იცავს
მსჯელობისთვის დამახასიათებელ ენობრივ -უნარ ჩვევებს
|
იცავს მსჯელობისთვის
დამახასიათებელ ენობრივ- უნარ- ჩვევებს
|
ზედმიწევნით იცავს
მსჯელობისთვის დამახასიათებელ ენობრივ- უნარ ჩვევებს
|
პრეზენტაცია
|
ვერ მოყავს მაგალითები
და არგუმენტები
|
სხვების დახმარებით
მოყავს არგუმენტები და მაგალითები
|
მოყავს მაგალითები
და არგუმენტები თუმცა უჭირს დასაბუთება
|
მოყავს ადეკვატურად
არგუმენტები და მაგალითები
|
შეფასების რუბრიკა
კლასი
თემა:
საგანი:
მიზანი: ტესტის
გაგება-გააზრების უნარი. მსჯელობისა და პრეზენტაციის უნარი.
No comments:
Post a Comment